JAK ZACZĄĆ

1) Nowe grupy początkujące ruszają z początkiem każdego miesiąca. Warto się wcześniej zapisać telefonicznie lub mailowo, co zagwarantuje miejsce w grupie. Po miesiącu lub dwóch praktyki w grupie początkującej można przejśc go grupy zaawansowanej.

2) Przyjdź minimum 10-15 minut przed zajęciami. Załóż wygodne ubranie, które nie ogranicza ruchów.

3) Dbaj o higienę osobistą oraz porządek na sali w trakcie i po zajęciach.

4) Podczas zajęc prosimy o wyłączenie telefonów komórkowyh.

5) Ćwiczymy na boso na profesjonalnych matach do jogi. Na miejscu posiadamy maty przeznaczone do wspólnego użytku, natomiast jeżeli poczujesz, że joga Ci służy, warto zakupić swoją własną matę – najlepiej w profesjonalnym jogowym sklepie internetowym. Zdecydowanie odradzamy maty ze sklepów sportowych oraz supermarketów – będą się ślizgać i kruszyć.

6) Ostatni posiłek należy spożyć 2-3 godziny przed zajęciami.

7) Na zajęciach zachowujemy ciszę. Porozmawiać można przed i po zajęciach na małej sali.

8) Poinformuj nauczyciela o swoim stanie zdrowia, aby mógł dostosować praktykę do Twoich potrzeb.

9) Panie podczas menstruacji powinny unikać dłuższego pozostawania w pozycjach odwróconych, np. świecy. Zamiast tego można położyć się z nogami na ścianie. Należy ćwiczyć spokojnie i ograniczyć wykonywanie trudniejszych i bardziej wymagających asan.

10) Punktualność na zajęciach jest odzwierciedleniem naszego szacunku do Jogi, Nauczyciela, Osób obecnych na sali oraz nas samych. Spóźniając się tracimy część praktyki (przez co nie korzystamy w niej w stopniu, w jaki moglibyśmy korzystać), przeszkadzmy nauczycielkom oraz osobom ćwiczącym. Dbając o wysokie standardy nauczania w Shanti Yoga Studio osoby spóźnione nie będą wpuszczane na salę.

Mamy nadzieję, że odkrywanie jogi przyniesie Ci dużo radości i życzymy wielu dobrodziejstw na tej drodze!